خودمونیا

با ارامش بخوان

خودمونیا

با ارامش بخوان

آخرین مطالب

ببخشید

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

سلللللللللللااااااااااام

من اومدن

واقعا ازتون معذرت میخوام به خاطر تاخیرم انقدر سرم با این کلاسا و ... گرمه که دیگه نگید . ولی اصل کاری ماه رمضون که دیگه معدم داغون شده دارم میمیرم شام که اصلا و سحر به هیچ عنوان نمیتونم که زیاد غذا بخورم چون نمیتونم دارم میترکم

راستی یکی خواسته بود که بگم قدم و وزنم چقدره

قدم:165

وزنم60

حالا فهمیدی من چون قدم بلنده زیاد چاغیم معلوم نیست داداشم هم مثل من قدش بلنده اخه پدر بزرگام هر دو تا شون قد بلند هستن

راستی من پدر مادرم رو دارم

پدرم بزرگم هم هیکل عالی داره

داداشم:

قدش:195

وزن :90

من یه پسر عمو دارم که 2 متره ماشا الله

ببخشید دیر میام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴
kimia m.i

نظرات  (۲)

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۴ مسعود بازرگان
.سلام !
وبلاگتون زیباست ، اگه تمایل دارین تبادل لینک داشته باشیم !
من یه وبلاگ با موضوع اتاق فکر تجارت و کار آفرینی راه اندازی کردم ! به وبلاگ من تشریف بیارین و نظر بدین  که برای معضل بیکاری و حل اشتغال جوانان چکار  باید انجام شود ،  خوشحال میشم !
ضمناً من دو اتاق  ، یکی بنام  ( اتاق فکر اقتصادی )  و دیگری هم ( مشارکت در کار اقتصادی )  در بالای وبلاگم قرار دادم اگه اونجا هم بیاین و نظر بدین برای کیفیت کار جالب میشه .
موفق باشین ! به امید حضور و طرح دیدگاه شما در وبلاگم
پاسخ:
thank you

سلام

کیمیا خانم

 خیلی با توپ پر اومدی

به دانش آموزان خودم هم میگم اگه مطلبی رو با آرامش بگی حس بهتری به طرف مقابل میده

در ضمن قالب خوبی نیست قالب های بهتری هم وجود داره

موفق باشید

پاسخ:
توپم پر نیست خستم دارم میمیرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی