خودمونیا

با ارامش بخوان

خودمونیا

با ارامش بخوان

آخرین مطالب

اه خدا

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ق.ظ

سلام دوستای عزیز حالتون خوبه

سرم یکم خلوت شده دیگه داشتم روانی میشدم الان دلم  حوس امام رضا رو کرده دوست دارم بر م و کنار ضریحش ساعتها گریه کنم ، باهاش حرف بزنم دلم پره قد یه دنیا دارم میمیرم به خدا

ولی شادتون کنم با یه متن عالی


باز ای الهه ی ناز با دل من بساز   
کین غم جانگداز برود زبرم

گر دل من نیاسود از گناه تو بود
بیا تا ز سر گنهت گذرم

باز می کنم دست یاری به سویت دراز
بیا تا غم خود را با راز و نیاز
ز خاطر ببرم

گر نکند تیر خشمت دلم را هدف
به خدا همچو مرغ پر شور شعف
به سویت بپرم


آن که او
به غمت دل بندد
چون من کیست؟
ناز تو
بیش از این
بهر کیست؟

تو الهه ی نازی در بزمم  بنشین
من تو را وفا دارم بیا که جز این
نباشد هنرم

این همه بی وفایی ندارد ثمر
به خدا اگر ازمن نگیری خبر
نیابی اثرم

وای خدا عاشق این اهنگ از غلامحسین بنانم چقدر پیانوش رو باهال زده چه قدر ریتمش عالی اگر خواستین دربارش نظر بدین

پینوشت: اقا علیررضا من توپم پر نیست روزگار توپش پره ببخشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
kimia m.i

نظرات  (۱)

وای وای چرا خسته ای

این اهنگ رو منم خیلی دوست دارم

 

راستی ای قالب خیلی بهتره

موفق باشید

پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی